vaknade först vid fem

Jag vaknade vid fem och kände mig panikkissnödig, svor högt för mig själv och gick sedan ut och pinkade. Tror ni inte det var så ljust så att man blev bländad, jag fattade ingenting. Sen gick jag och lade mig igen och sedan dess har jag mest bara vridit mig mellan sömnpassen, strykt Max på ryggen och suckat.

Nu är vi vakna, har precis ätit frukost och ska snart ta bilen hem till Max och sedan därifrån till Farsta för att byta overallen till en större storlek. Han har lovat mig att bjuda mig på kinamat också, tjohoooooo!

Angående sminket jag köpte, det är superbra! Jag rekommenderar det varmt. Det är som sagt 100% mineraler och det behövs bara lite lite för att få ett fint resultat. Jag är verkligen nöjd.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback