vackra människor

Jag är en person som vid första anblicken av andra människor sätter ett första intryck, för att sedan ge mig in i personen med hull och hår för att se om mitt första intryck stämde. Människor kan vara genetiskt vackra, med felfria drag, enligt mitt tycke självklart, ha välsvarvade kroppar, vara oproportionerliga, fula enligt mig och helt och hållet avskyvärda. Men jag ger dom alltid ett försök. Ofta visar det sig att även den vackraste av människor utåt kan förvandlas till det fulaste av monster när jag får se deras insida. Efter att jag sett denna sida finns det ingen återvändo för det fula som skapats framför mig i min egna iver.
Likaså kan en människa som för världen och för mig ful förvandlas till den vackraste av själar när den hänför mig med glada ulåtanden, skämt och lättnad. Jag kan bli helt lyrisk och suga åt mig alla intryck som går att åtsuga sig då jag inte vet när tiden är inne för att skiljas åt.

Detta leder mig till att vilja komplimera alla dessa vackra tjejer och kvinnor som hittills har kommenterat mina olika inlägg med fina ord om både det enda och det andra. Det finns speciellt en tjej som kallas Nickan som ofta lämnar ett avtryck i min vardag som värmer mitt hjärta. Det är människor som dessa tjejer som gör världen lite finare i all den negativa skit vi omges av. För utan dessa frispråkiga människor som vågar säga snälla saker och vågar öppna sina hjärtan om än bara lite skulle alla gå under. Det behövs mer glädje och vackra insidor som visas.


Ojojo vilket inlägg, jag tappar hakan så fint du skriver, har aldrig någonsin sett en 17årig kvinna skriva så moget som du! Du är grym Klara! Jag tackar så hemskt mycket med tåren i ögat för det du skrev! Jag vill att du ska veta hur modig du är som fortsätter graviditen och gör det med rak rygg! Du imponerar mig och förgyller mina dagar med all din kärlek i dina inlägg. Jag känner igen mig i så mycket som du skriver och det glädjer mig. Ta hand om dig och lilla mini. Kramar

2009-07-14 // 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback