svåra beslut

Det finns mycket jag vill ta upp här, mycket jag vill få dela med mig av för att öka kunskap hos andra och belysa ämnen som tycks vara tabubelagda. Men vill jag å andra sidan "outa" mitt liv så mycket? Det är dom innersta sviken, det hetaste inuti mig, det mest glädjande som jag vill dela med mig av men ändå bevara på insidan, osagda och oblottade.
Allt för många gånger har jag annonserat ut tillstånd, känslor och åsikter alldeles för tidigt, och blivit biten i skjärten när allt bakslår. Jag älskar att dela med mig, men vet att det många gånger satt mig och andra i svåra sitationer. Jag är en öppen människa och vill att världen ska få se min brinnande passion för det jag älskar, men ändå ta till vara på att jag och mina närmaste är de enda som känner och kan mina innersta vrår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback