svar på frågor

Jag undrar om du går på gymnasiet nu?
Jag har precis gått ut andra året på gymnasiet. Jag har som ambition att läsa klart gymnasiet, hur det ska gå till ännu vet jag inte men jag kommer definitivt gå klart denna hösttermin.

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Om tio år är jag 27 år och har en 9åring. Jag hoppas på att jobba med barn med svårigheter, gärna hörselskadade. Jag bor med Max i ett hus lite utanför stan och väntar mitt fjärde barn(haha nu kommenterar Max och säger "Skärp dig, inga fler ungar!" Han skulle bara veta, hihi.) Tillsammans äger vi två bilar, en familjebil och en sportbil för att underhålla Max bilintresse.(Nu ber han mig skriva att vi ska ha två sportbilar). Jag hoppas också på att vi kan åka på en solsemester.

Jag har själv en pojkvän sedan 3,5 år sedan och känner verkligen att det är rätt och han vill jag ha barn med, är så otroligt barnkär och är imponerad av ditt mod. Var graviditeten planerad?
Jag har länge velat ha barn, men detta var inget vi planerade men som ändå är väldigt välkommet. Ingenting är omöjligt och glädjen ett barn kan tillföra överväger allt det jobbiga tror jag.

Bor ni tillsammans eller är det något ni planerar?
För tillfället bor vi fortfarande hemma båda två men jag anser att mitt hem är med Max, där han är hör jag hemma. Jag hoppas självklart att vi snart kan flytta till en lägenhet men det är inte det lättaste att få en lägenhet i Stockholm.


» Hanna

sv: vi ringde till en privat hyresvärd och lyckligtvis hade han en lägenhet ledig så vi fick den :)

2009-07-06 // 23:48:27
» Hanna

sv: nejnej, vi bor i örebro :p

2009-07-07 // 00:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback