sov sött

Nu ska jag sova i mitt varma varma rum, helt sinnessjukt.
Jag längtar tills jag blir väckt om natten av min guldklimp, få hålla om mitt barn och vagga det till sömns. Jag längtar tills jag några år senare kan släcka lampan i rummet och lämna dörren på glänt och viska lugnt "sov sött älskling" till mitt ännu ofödda barn. Jag längtar efter allt, så mycket så att det pirrar.
Jag längtar tills då jag får krystvärkar och kan delta i födandet av mitt barn mer, kunna häva mig det ur mig. Jag längtar tills vi kan köpa ett hink-set på Åhlens och åka till stranden på sommaren och få smörja mitt barn i spf.50 och leka vid strandkanten.

jag längtar


Gud så gulligt skrivet :) Du har verkligen en underbar tid framöver!



Vi har kommit till köpa-hink stadiet och sitter och leker vid strandkanten och busar i vattenkanten, helt underbart :D

2009-07-04 // 09:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback