sommar

Sommar i P1 är ett vackert och inspirerande program där diverse celebriteter håller ett program på 90 minuter och berättar öppenhjärtat om sitt liv och drömmar.
Just idag är det Morgan Alling som berättar om sitt liv i fosterhem och hans tankar om allt som det innebär att vara "till salu" från ett barnhem och slussas mellan hem.
Det är något med blottande människor som mjukar upp min mur jag har för att delge mig av mina egna tankar och känslor. jag känner ofta en viss tveksamhet inför att berätta allt som pågår i mitt liv. Men när människor varmt berättar, likt jag, om deras erfarenheter känner jag en vilja att kunna informera om saker jag varit med om, för att öka förståelse bland oss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback