slitsamt

En dag på stan med fart och fläng tär på min otränade kropp. Känner mig som en gammal tant som ser ovanligt fräsch ut. Men jag kom hem med en välbehövlig ny bh från Cubus och ett par tillhörande trosor. Onödig information men jag drar nu storlek 75E i bh storlek, var ska detta sluta?

När vi kom hem, jag och Sanne, åt vi middag och bakade sedan blåbärsmuffins. Dom blev väl helt okej, det var ett bra tag sedan jag bakade dom så dom hade nog kunnat bli bättre.

Nu är jag ensam igen, sitter och pustar ut i soffan och ser på Harry Potter- Fenixordern. Man måste ju få lite kött på benen om man ska se den nyutkomna.

Idag har jag älskat Mini ännu mer än igår och jag har insett att jag på tisdag går in i vecka 15, vilket känns helt otroligt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback