sårad

Idag har den jag älskat mest på denna jord sårat mig. Jag är känslig ja, jag är dryg. Men jag är fortfarande människa. Det är svårast att bli sårad av den man älskar mest för då gör det som mest ont. Men självklart löser det sig. Men det gör ont, och då måste jag låta tårarna rinna och låta mig själv vara ledsen ett tag för att sedan kunna återställas och sedan reparera de skadorna som skett.


Hoppas allt blir bra! Det är bra att låta tårarna rinna för då känns det lite bättre. Massor av kramar

2009-07-15 // 09:20:36

Hej!

Tack för din intresseanmälan hos våran nya "Ungamammor i stockholm" gruppen :)

Återkommer på mailen med mera information inom en snarframtid :)



KRAM

Love =)

2009-07-15 // 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback