pust och stön

Nu är jag hemma igen, puh vad det har varit varmt idag! Jag har varvat skogbesöken där jag kissat med att svalka mig i vattnet. det har varit så fruktansvärt mysigt. Vi var många som låg och hade det trevlig och jag och Max tog med oss sallader som vi gjort här hemma och vattenmelon, och MASSOR med vatten!
Nu är jag helt utpumpad av värmen, men nöjd med att jag fått umgås med folk, och orkat med det dessutom!


Min man och jag, jag vet, man ser han knappt men att fånga den vampyren på bild är inte lätt.


Okej :) Jag tror jag vet ungefär:) Hade en ex pojkvän som bodde på victor balksvägen :) för länge sen men han bor kvar där dock:P

Hur mår du då? Med graviditeten osv?

Hur gammal är du?

Är du medlem på några gravidhemsidor?



kram Love

2009-07-02 // 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback