passion




Är det något jag brinner för är det faktiskt smink. Jag älskar att sminka både mig själv och andra. För en månad sen blev jag "inhyrd" som sminkös för min syster och hennes kompisar inför balen. Skulle jag ha pengar skulle jag utan att blinka lägga ner dem på en MUA utbilning på 10 veckor. Jag är enbart självlärd nu och jag finner det så fruktansvärt roligt att kunna ändra ansiktsdrag, förbättra dom eller bara lägga på lite färg.
Jag älskar det så mycket, något så ytligt som smink!


Jo jag har msn! [email protected]

Ska kolla på ett program nu men vi hörs säkert imorgon då. Kramar

2009-07-07 // 21:24:45

Du är ju duktig på det om inte annat :-)

2009-07-10 // 01:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback