oväntade vändningar

Igår kväll åkte min man härifrån runt nio, då han skulle ham och försöka fixa sin bil. Jag låg kvar ensam hemma och bara segade. Vid tolv hör jag att någon försöker öppna dörren. Både pappa och Max har dåliga nycklar hit, så det tar typ en evighet att öppna dörren för dom! Sen helt plötsligt slutar den på utsidan och plingar på dörren. Jag trodde det var min far som kom hem efter en danskväll. Men där i regnet står min älskade älskling med en avbruten nyckel och ler.
Tror ni jag blev glad eller glad? Jag började gråta så glad blev jag för att han överraskade mig. Vi skrattade åt den avnrutna nyckeln och gick in och myste natten lång.

Nästa oväntade vändning: För tjugo minuter sedan ropar pappa in till oss att Max har en besökare. Då står Max kompis i hallen helt upp och ner och bara väntar på Max. Haha, då hade max försovit sig för de hade bestämt att ses.

Så nu sitter jag här alldeles hastigt och lustigt ensam och är som nykär i den man som delade säng med mig inatt. Det finns ingen som får mig att känna mig tryggare!



Gulligt =)

2009-07-19 // 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback