nu är jag hemma igen

Återkommit från Farsta nu. Där köpte jag ett par mjukisshorts för 50 kronor på Bikbok och två supersnygga t-shirts till Maxen för 40 kronor styck på Cubus.

Dessa shorts var det som fick följa med mig hem för ynka 50 riksdaler
Jag stod och höll i ett par babyblå byxor på barnavdelningen på Cubus också men jag höll mig, det får bli senare. Jag får nöja mig med tanken på de två plaggen jag redan har i garderoben.

Jag fick nyss reda på att när den första ungmammaträffen går av stapeln är jag bortrest. Jag blir så ledsen! Jag som såg fram emot det såg mycket. Jag är bortrest 3 dagar på hela sommaren och just under de tre dagarna är träffen. Gud vad surt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback