mumsig lasagne

Idag har det roddats i mitt rum för att skapa mer plats för den kommande bebisen. Nu är det lite bättre och några fler ytor där spjälsäng och skötbord får plats. Det pirrar i magen när jag får fixa och dona för vårat ännu ofödda barn.

Sedan gjorde jag lasagne för första gången någonsin. Den blev faktiskt helt okej, nästa gång kan jag förbättra den ännu mer hoppas jag.

Jag är så dålig på att fota nu eftersom jag är så trött på att dra fram min stora systemkamera. Men ni får hållas.


Vad mysigt att möblera! Ja när man har passerat vecka 12 så är den störtsa missfallsrisken över! Nej vi har inte planerat något, om jag ska vara förnuftig så vill gärna ha gått ut gymnasiet innan och utbildat mig till sjuksköterska men om jag skulle gå efter min vilja så vill jag ha barn nu. Finns inget jag vil mer, min pojkvän känner sig däremot lite för ung! Hur reagera din pojkvän?

2009-07-07 // 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback