Mini älskling

Mini, har du det bra där inne? Jag försöker tänka på vad jag äter och tar med din pappa ut på promenader även om han inte alltid vill. Jag smörjer in dig nästan varje kväll och nu har du ju ett mer specifikt namn som du får behålla tills du kommer ut, Mini, jag tycker det passar dig bra.
Nu har jag tagit mig an ett barnvaktsjobb för din farmors arbetskamrat för att tjäna lite extra pengar inför när du kommer. Jag ska passa en pojke som är runt ett år och det är ju bra träning inför när du kommer. Men det kommer få mig att längta ännu mer efter dig där inne.
Idag är du fjorton veckor och tre dagar gammal, om fyra dagar går vi in i vecka 16. Och det är så nära tills vi får se dig igen, så snälla må bra då för mamma längtar efter att få hålla om dig.
Jag vill ge dig världen, Mini.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback