min stöttepelare



Förutom min man, som stått ut med mitt fruktansvärda humör under den senaste tiden, är denna människa den som gett mig mest stöd i den här graviditeten.
Karro är den som gett mig råd, sagt att hon alltid ska finnas där och bara genom att se på mig och stryka mig över ryggen att känna mig mer säker. Hon är den som nästan började gråta när jag berättade att en knodd bodde i min mage, hon skrek verkligen. Hon är den som varit gladast över den kommande bebisen.

Tack älskade du! För visst älskar jag dig:$


Bra att du vet det <3

Jag har läst igenom hela bloggen nu. Lyckliga tårar rinner ner för min kind :D Fan vilken underbar grej du o max (och jag ;) )går igenom nu. Det kan inte sluta annat än bra. Love you babe!

2009-07-03 // 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback