kanske lite tidigt, frågor?

Jag ska iväg i några timmar, så jag tänkte att om någon har någon/några frågor är det bara att ställa dem till detta inlägg så svarar jag när jag kommer hem igen.
Hur känns graviditeten?
Vill du ha fler barn?
Hur var du i grundskolan?
Hur är din familj?

vad som helst, eller är det för tidigt?


Jättemysig blogg du har!

Jag undrar om du går på gymnasiet nu?

Hur ser ditt liv ut om 10 år?

Jag har själv en pojkvän sedan 3,5 år sedan och känner verkligen att det är rätt och han vill jag ha barn med, är så otroligt barnkär och är imponerad av ditt mod. Var graviditeten planerad?

KRAMAR

2009-07-06 // 17:47:38

En fråga till, bor ni tillsammans eller de är något ni planerar?

2009-07-06 // 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback