i'm out



Nu beger jag mig till Farsta för att vänta på att älskling ska sluta jobbet, sedan är det middag hemma hos honom med hans släktingar som gäller!
Puss och ha en bra dag.


Så fin du är! Hoppas ni får en trevlig kväll! Kramar

2009-07-25 // 17:07:51
» Sanne

Såg att du hade lämnat en kommentar i min blogg för någon vecka sedan som jag inte sätt :)

Vi har väll inte riktigt disskuterat namn och så än, men finns väll två jag gillar och det är Liam och Ella! Själv då? :)

Vet bara en mammagrupp som www.mommyatnineteen.blogg.se startat och om jag inte minns fel så står du väll med på Anmälda hittils på hennes blogg! :)

2009-07-25 // 18:19:43
» Lisa

Åå jag är så glad för din skull gumman att du ska få en liten bebis!! ni kommer bli underbara föräldrar och jag måste få komma och pussa på lillen så ofta som möjligt!! hälsa max så mycket :)

puss på dig <3

2009-07-25 // 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback