hur blir du?

Hej Mini, säg mig, hur vacker kommer du bli? Hur fin människa kommer du att vara? Hur kommer du att se ut?

Sånt tänker jag på nuförtiden, hur kommer min lilla bli, min lilla som vi nu refererar till som han, jag för att jag verkligen tror att det är en pojke och Max för att han verkar helst vilja att det är det. Men för oss spelar det egentligen ingen roll vad Mini kommer ut som, för vi vill bara ha ett friskt barn som stannar här på jorden med oss.
Kommer Mini bli lika kort som mig, på ynka 158 centimeter? Får Mini Max glugg mellan framtänderna?

Det är konstigt hur man kan vara så nära en varelse som jag nu är, men ändå veta så låte om den. Jag menar, jag bär på detta barn, dygnet runt ända tills födelsen, men jag vet ingenting om det ännu. Det enda jag vet är att Mini har två ben, två armar, en ryggrad och ett huvud.






» kajsa

oj, tror du skrivit fel, barnet har väl inte fyra ben och fyra armar? haha :p

2009-07-22 // 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback