hiskeligt gott

Nu har vi avnjutit en middag bestående av lax, klyftpotatis, grönsallad och citronsås! Det är så gott så att jag blir tokig! Är det något jag älskar så är det mat, tusanimig. Det är ännu roligare att laga maten, och sedan njuta av det man tillagat.

Jag gillar verkligen att laga mat, att komma på nya ingredienser och inse att det blir riktigt gott. Det hjälper också med att Max är en underbar kock som kan väldigt mycket om tillagning och smaker.

Nu sitter jag och är sugen på lussebullar och försöker komma på OM jag ska göra det och i så fall HUR.


Måste börja med att säga grattis till Graviditeten. Närska du få barnet och vilken linje går du?

2009-07-29 // 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback