hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en seg förmiddag med Max, för visst är han seg..

På dagens schema står för tillfället ikea och bio. Vi är ett gäng som ska se den där Bruno.


Nu ska jag ta mig en dusch för att svalka mig, sedan göra mig i ordning lite, och sen kanske ni får en liten söt bild på mig och Max.


Jag med :D Det ska bli jättekul ..

2009-07-16 // 15:45:42

Om du kikar in på min blogg , ser du det där go boken paketet ..

HAr du det? .. Om inte så ska jag berätta lite om det ..



Hela paketet är gratis , du betalar endast frakten som hamnar på 59 kr..

Jag har fått go bokens paket och det är superbra :) ..

Så nu tänkte jag om du är intresserad ? För om du låter mig värva dig , så får även jag en lite gåva :D

hehe kram

2009-07-16 // 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback