glad dag

Idag känner set som om hela världen är under mina fötter och jag kan klara av vad jag vill. Jag känner mig lätt och vill mest bara kunna spola fram tiden men ändå få tid för att njuta av min växande mage som nu syns även i lösa plagg. Har läst och tjejer och kvinnor som kunnat dölja sin mage tills vecka 30, hur stor är då jag när jag är i vecka 30? Om jag kommer dit dvs.
Jag har däremot fortfarande bara gått upp 3 kilo sedan innan graviditeten.

Jag älskar min bebis!!




Va fin blogg.. Grattis till gradiviteten.

2009-07-15 // 21:17:39

Hej hej :) Såg at du anmält dig till mammagruppen på loves blogg ! Det har jag med , superkul =)



kram

2009-07-16 // 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback