frånvarande

Gårdagen spenderade jag delvis i stan och under kvällen med min mans lillasyster. Jag satt barnvakt åt den lilla prinsessan som är en av världens sötaste. Hon hade handlat godis med sin far och lagt upp allt i små söta skålar. Vi såg på Narnia och hon kröp upp nära mig när det blev läskiga scener.
Hon är en klok sjuåring som ofta pratar lillgammalt och säger det självklara som andra inte yttrar. Jag nattade henne med en prinsess-saga och hon somnade så sött.


Nu är jag hemma efter att ha spenderat natten och förmiddagen hos min man. Vi svängde förbi Farsta och jag köpte tabletter med folsyra och järn i, allt för bebis. Men jag gjorde det dumma misstaget att lukta på tabletterna. Luktade det gott? NEJ! Åh herregud, min frukost höll på att hamna på bilgolvet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback