FRÅGOR

Nu vet jag att ni är ett par stycken som läser, därför undrar jag om ni kanske har några frågor? Jag är inte den bästa på att komma på en massa om mig själv, och det är alltid någon som kommer på någon rolig fråga.
Tills på söndag kväll kan ni ställa frågor i detta inlägg så svarar jag under söndag kväll eller måndag förmiddag.




» nina

var barnet planerat? och hur gammal är din pojkvän? =) hur gammal är du?

2009-07-23 // 00:11:20

Har du gått ut skolan eller ska du fortsätta plugga sen när barnet börjar på dagis? Har du alltid velat bli en ung mamma? Får ni hjälp med ekonomin eller hur klarar ni er? Kram:)

2009-07-23 // 09:47:22

vad tyckte dina föräldrar om detta?

2009-07-23 // 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback