ensam ikväll

Sitter hemma ensam, som så många andra kvällar. Min far är bortrest, syster är hos sin mor och Max är och spenderar sin tid på annat håll.
Märker ni min bitterhet? Jo tack, jag börjar tröttna på det eviga tråkandet dag ut och dag in. Alla är bortresta, Max jobbar och jag bara väntar på att tiden ska gå. Jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med. Jag vill gå på gravid-gympa, men finns det nu på sommaren? Nej, inga pass, toppen! Ge Klara fingret, visst, suuuper.

Finns det ingen som har frågor? Nu nu nu? Sysselsätt en gravid kvinna i hennes nöd!!


vart bor du :)?

2009-07-21 // 22:49:23
» mia

okej, stockholm (bromma)

spännande med bebis :)? vet ni vad det blir?

2009-07-21 // 23:05:03
» mia

vad spännande! :) jag vill också vara gravid (igen) haha

lycka till med allt, jag fortsätter följa dig och läsa din blogg ;)

2009-07-21 // 23:21:51
» n

hur upptäckte du att du var gravid? =) mådde du illa eller något?

2009-07-22 // 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback