det blev ingen kinamat, men glad ändå

Istället blev det citronmarinerad kyckling som grillades med kokt ris en mumsig citron och vitlök-sås och en grönsallad med körsbärstomater, isbergssallad, paprika och avokado. Detta slank ner utan problem, och jag som är helt nerkörd i citron just nu njöt extra mycket. Min man är en mästergrillare ska ni veta, och en riktigt bra kock. Han gör alltid god mat och kommer på de mest underbara kombinationer till en kräsen ätare som jag.

Nu myser vi i soffan och är mätta och belåtna. Men senare blir det popcorn och sockerdricka! Det ni! Livet är en fest, i alla fall tillsammans med Max.

Nu ska jag fråga Max vad han känner inför bebisen..

Svar: Jag vet inte...
Jag stirrar uppgivet på den jäveln och han flinar provocerande.
-Det känns kul, spännande och jag hoppas att allting ska gå bra. Jag är glad, säger han med ett sött smile.

Han genomskådade mig och insåg att det var till bloggen, då intresserade han sig mer för tvn, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback