bebisfakta



Jag känner mig bara större och större. Har redan fått bristningar på lår och bröst.
Det känns ovant att gå från storlek XS i jeans till M.
Men ändå står vågen fortfarande på 3kg plus sen innan jag blev gravid. Vart kommer allt ifrån? Var kommer min mage ifrån? Hur kan mina bröst få bristningar så här tidigt?


SÅ fin du är! När min syster var gravid så var hennes mage också så stor redan vecka 12, då sa dom att det är tarmarna som anppassar sig och det är de som gör att magen ser så stor ut. KRAMAR

2009-07-10 // 16:38:22

Vissa har lättare att få bristningar än andra. Kokosmjök är ett tips på något som skall "sudda" bort bristningar. Har inte testat det själv. Men det skall tydligen hjälpa :) Vilken fin mage du har. Stor och fin :D

2009-07-10 // 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback