återkommer

Jag hittar ingen bild som representerar Max såsom han är nu, kameran har legat inaktiv i kameraväskan den senaste tiden. Jag får helt enkelt ta en bild på han idag och lägga in den senare. Tills vidare har vi här en bild från när vi var i Grekland förra sommaren tillsammans. En vecka ensamma utan någon annan i en egen lägenhet.



Hej grattis till bebisen i magen :)

Gud va kul!



Såg att du måste bo i närheten av mig.

jag bor dock egentligen i sjöstaden men nu bor jag nästan bara hos pojkvännen i gubbängen :)



kram Love

2009-07-02 // 17:13:25

Hej!



Vi bor i gubbängen på Lingvägen ..precis vid "Hemma kväll" och konsum och sånt? Längenhet alltså.. du då?



Kram Love

2009-07-02 // 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback