äntligen!!

Vi vaknade vid elva imorse, gick upp, åt frukost och begav oss. Vi åkte in till stan och strosade hand i hand genom folkmassorna som likt som vi tagit sig ut för en runda. Och tro inte på fan att jag köpte första bebiskläderna!! Precis såhär i tid innan jag går in i vecka 14. Det blev byxa och tröja på h&m i vitt, i minsta möjliga storlek. På tröjan står det även "mini" i liten text, precis vad min bebis är. Till och med Max köpte bebiskläder, en grå overall som var gosig som få.
Det känns stort, även om kläderna var så pass små. Första kläderna till vårat ännu ofödda barn. Nu har jag kläder att snusa när det är som mest overkligt att min knodd finns därinne.
Älskade Mini, stanna där inne, för mamma vill ha dig som ett litet jordbarn.

Overallen Max köpte till Mini


Byxorna och tröjan jag köpte


åhh vilken underbart söt liten overall:) Du är verkligen jättefin i din mage, avis! Kramar

2009-07-13 // 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback