virrpanna

Jag är helt virrig i skallen nuförtiden. Nyss var jag på väg att ta tvål på tandborsten. Jag glömmer saker. Jag tror varje morgon att jag glömt låsa dörren, även om jag varje gång jag låser dörren tänker "nu låser jag", bara för att minnas det. Jag glömmer saker hemma och kan leta efter min mobil när jag pratar i den.
Visst, jag var virrig innan jag blev gravid, men nu är det ju extremt! Jag blandar ihop ord och uttryck, låter som en dumburk.

Nu väntar jag bara på att något extremt ska hända, typ att jag går ut i morgonrocken.. Det är bara en tidsfråga!


haha.. jag var likadan. Har hört att det e vanligt, man har så mycket att tänka på, så jag tror det beror på det.. Kraam.

2009-12-02 // 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback