vecka 34(33+0)

Idag är kroppen trött, gårdagen har väl satt sina spår.
Däremot har jag ändå sovit nästan hela natten, vaknat någon enstaka gång, men då gosat upp mig mot Max och tryggt somnat om.
Nu sitter jag och äter pepparkakor och samlar krafterna för att klä på mig och göra mig klar för skolan.

Idag är det som ni alla säkert vet torsdag, vilket innebr ny vecka. Så idag har jag gått 33 fulla veckor, och är alltså i vecka 34. Om fyra veckor är bebis färdigutvecklad i magen, och om sju veckor har jag gått hela tiden.
Igår märkte jag att magen har sjunkit, Max påpekade det också. Däremot är jag fast övertygad om att jag fortfarande kommer gå över tiden.


hoho..



Låter toppenmysigt ju. Härligt att höra att magen sjunkit. Då e ni på väg åt rätt håll, nu kommer nog bebisen börja trycka på nedåt, jag blev mer kissnödig då.. hehe.. Kraaam.

2009-12-03 // 10:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback