växer jag?

Nu på morgonen gick jag upp lite tidigare för att göra frukost till den alltid lika morgontrötta Max. Tände lite ljus och dukade fram mysig frukost till morgonmonstret. Förhoppningsvis var han vaken nog för att minnas det senare.

Idag, då ni, har jag en lektion, toppen.. Utöver det ska jag arbeta med en psykologiuppsats och göra klart en film. Full rulle, verkligen..


Nu siter jag invirad i mitt täcke i soffan med en filt över och grämer mig över smärtan som har bosatt sig i mina smalben och fötter, det känns som extrem växtvärk! Den sprider sig sakta uppåt, känns superskumt.
Ja ni, är det något som hänt under denna graviditet är det en massa spännande(?) och märkliga kroppsliga symptom som aldrig tycks kunna förklaras.


Visst är det sjukt med alla konstiga syntom?! så kände jag ed, har aldrig "känt av" min kropp så mycket som under graviditeten...

2009-12-16 // 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback