tjurigt

Att genomlida en dag på IKEA i hopp om att få komma hem sedan och fixa mysigt i bebishörnan visade sig helt ovärt. Jo för självklart är madrassen vi köpte liiiiite för stor så det blir bara knäppt.. Där förr all min lust till att fixa någonting överhuvudtaget!

Men nu finns allt vi behöver hemma i alla fall.. Inte fan gör det någon nytta säger jag idag. Imorgon hoppas jag på lite gladare tankar.


» Tova

Usch, jag har själv genomlidit ett antal dagar på IKEA nu i hopp om att ordning på allt till bebben...

Men nu orkar jag inte vara så ambitiös längre; som min mamma säger - det viktigaste är att bebisen har sin MAMMA, allt det andra är egentligen oviktigt.

(Fast blöjor o barnvagn kan ju förstås va praktiskt ;D)

Hoppas allt är bra annars - det börjar närma sig nu..!

2009-12-28 // 18:34:11
» Nikki

Ja, jag hoppas att det blir med framgång åtminstonde. Har lyckats en gång förut så jag borde kunna igen, hoppas du själv blir lika peppad sen när din bebbe är ute! =)

2009-12-28 // 18:37:24

Vi gjorde samma misstag och köpte en madrass på Ikea till en Icke Ikea säng! Skitirriterande ju!

2009-12-28 // 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback