tacktacktack

Tack fina ni för alla tips för vad jag bör packa i BB-väskan! Det känns så skönt att ha några att vända sig till när man är förvirrad, och ni ger så bra tips.
Sen vill jag också tacka för alla synpunkter på namn, det är kul att se hur folk tycker och att några faktiskt heter de ovanliga namnen!

Det känns bara så tråkigt att inte kunna svara på alla kommentarer, därför tackar jag er alla här. Jag uppskattar varenda en av er, mer än ni anar.
Även om jag har fina vänner som jag kan prata med, som ställer upp, så blir det ändå rätt långtråkigt för dem kan jag tänka mig att höra mig tjata om bebis heeela tiden. Det är just det jag vill göra också. Det är dessutom svårt att fråga ens vänner som inte har barn(vilket ingen har) om vad man bör och inte bör packa till bb-väskan.

Så tack, ni hjälper mig verkligen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback