skamligt söta

Idag fick Mini ett par skor av sin mormor, som är så söta!! De ska hon kunna ha när hon är ett år ungefär.



På bild ser ni även skorna som jag fick. Vad tycks?



DETTA inlägg har nu uppdaterats med bilder på kulan bulan.


» Alina

haha åååh jag också men det känns som om hon aldrig kommer att komma :(

Okej vad jobbigt :/ Jag har ju haft det skit länge fast mina har gjort ont, men än är det inget på väg..

Haha ja du skulle verkligen dö! Världens sötaste lille pojke! Gud så kär jag var i honom:)

Kramar

2009-12-26 // 21:21:10

hej hej :) Hur gammal är du? och Grattis till graviditeten!

2009-12-26 // 21:25:33
» Alina

Haha eller hur! ska bli så skönt att slippa vara gravid sen :)

Ja tror inte hon kommer komma alls, känns som om hon kmr stanna för evigt där inne i magen hon verkar trivas..



Ja för mig också vill att hon ska vara ute nu nu nu!! Tänk sen när vi alla fått :D

2009-12-26 // 22:18:54

Bor tyvärr i Malmö =( Så har du handlat klart nu inför bebisens ankomst? Jag tycker det är jättesvårt att veta vad man behöver. Försöker läsa vad andra har skrivit, men det beror ju på så mycket! Som hur ofta dom kräker och hur fort de växer. Man vill ju inte köpa på sig för mycket heller!

2009-12-26 // 23:15:03
» anna

jätte snygga skor till både dig och mini, ni kommer bli fräsigast i stan! :) vart är dina skor köpta och hur mycket kostade dem? är lite sugen på att också skaffa mig ett par såna.

2010-01-11 // 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback