pust

Idag har vi varit i Vällingby och köpt de sista julklapparna! Det köptes present till min syster, Max syster och några småsaker mest bara.
Imorgon ser planen ut såhär: Max jobbar från tidigt på morgonen till kvart över två. Vid elva ska jag gå på något slags julspel med min pappa och syster i någon kyrka. Efter det följer jag med dem hem. Sedan kommer Max dit efter jobbet och så ska vi äta julmat, tjohooo, jag längtar efter pappas goda skinka!!
Sedan ska vi hem till Max familj och jula lite. Sedan hem till våran koja och somna utmattade gissar jag på efter lite julaftonsmys i soffan.
Phu! Det blir mycket far och fläng för en höggravid..


Nu ska här ätas chili con carne med ris, mums!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback