ovärd dag

Inga direkta lektioner idag, mer bara arbetstid, som vanligt!!
Ändå ska jag snart klä på mig något bekvämt och ta mig till skolan..

Mini är vaken också, och det med råge. Hon slår och slår där inne, försöker väl gräva sig ut.


» Sanne

Hej! :)

Tänkte höra om du var intresserad av mammagrupp/träff, isf kan du väll kika in på min blogg för jag har skrivit ett inlägg om det! :)

2009-12-07 // 23:12:41

Hej Klara!



Har läst ganska många inlägg på din sida nu. Så himla roligt att du är gravid! Grattis :) Snart är ju den lilla tjejen här, vad fort det går.



Hur känns det att bli mamma då? Du verkar vara en jättemogen tjej och kommer säkert klara allting galant :) Så himla roligt för er!



Kram Emelie

2009-12-08 // 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback