okänsligt mot den känsliga

oj! gud så stor du är!

Antagligen var väl inte detta något som var menat elakt. Men vem tänker sig inte för i sin formulering?

Ja jag är överkänslig. Ja jag är väl ENORM, jag kan ingenting göra åt det och jag vet inte vad som är värst..


» Sofia

Jag känner igen mig, man blir skit ledsen när någon säger så, fast man vet att det är för att man är gravid.

Men tycker du har jätte fin mage :)

2009-12-10 // 22:46:59

Det var nog inget illa ment. Men kan förstå att du är känslig. :P Du är fin!

2009-12-11 // 09:37:09
» Sofia

Hehe va skönt att höra att det inte bara är jag som är lugn in för förlossningen :)

2009-12-11 // 16:08:25
» :)

klara, du är stor, men du är vacker som bara den! tänker verkligen på det när jag går in på din blogg (varje dag)! jag är bekant med din syster och bor också i tallkrogen och jag har spanat varje dag på tunnelbanan, för jag vill säga det till dig. du är vacker, du strålar! på riktigt!

2009-12-14 // 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback