min fredag

Har varit hos min barnmorska idag efter skolan. Där fick jag veta att allt såg fin fint ut, som vanligt. Knoddis ligger med huvudet nedåt men fortfarande rörligt. Mitt sf-mått är nu uppe på 35 cm, så jag är på den översta kurvan fortfarande. Hjärtljuden låg på 148, som även det är alldeles normalt. Det kändes så skönt att få höra Mini's hjärtslag, jag blir lika glad varje gång.
Jag förklarade för min barnmorska att jag är trött nu, less på allt. Hon sa att det är inte så konstigt och att hon förstår. Det kändes skönt att höra..

Nu är jag hemma efter en god middag hos min kära pappa med Maxen. Max gick sedan iväg till jobbet där det var personalfest ikväll.
Sitter i soffan med passionsfrukt, choklad och julmust och ska se på Idol som börjar om ett tag.

Hoppas ni får en fin kväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback