lite efter

Lite på efterkälken uppmärksammar jag nu snön. Ja alltså jag har ju sett den men bara inte nämnt den här, haha. Det är så skönt med snö, det blir ljusare och mysigare allt på samma gång, det är ju supermysigt.

Sådana här dagar får mig att längta till när jag får igen min gosiga och värmande vinterjacka igen, traskandes i ett par gummistövlar med en mössa neddragen till kragen på min jacka med en barnvgan i händerna framför mig. I barnvagnen ligger vår dotter och jag får rosiga kinder, av kärlek och av den bitande kylan.
Det går varma slingor längs min kropp när jag tänker på det! Hur tusan hade jag sån här tur i mitt liv? Världens finaste pojkvän som jag ska få en dotter tillsammans med. Jag måste ha vunnit ett vad någonstans.

Jag längtar tills jag går ute i januari(februari?)-kylan med min dotter i barnvagnen.


» Tova

Åhh, jag ser också verkligen fram emot de frostbitna barnvagnspromenaderna i januari-februari... Så underbart att ha något att längta till denna kalla mörka årstid <3

2009-12-16 // 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback