lång och slitsam natt

Igår efter jobbet följde Max syster med hem hit. Allt jag kan säga är att det blev en lång natt då hon hostade hela tiden.
Dessutom hade grannarna över oss någon slags fest, till den graden att jag var på väg att gå ut och skrika på dem från balkongen.

Till slut somnade jag och sov ytligt från 4 någon gång till halv tio..

Det sista jag drömde innan jag vaknade var att jag och Max stod vid altaret och skulle gifta oss. Men min pappa var inte där så till slut rusade jag därifrån gråtandes och lämnade Max vid altaret. Ni kan ju gissa vilken ångest jag hade när jag till slut vaknade! Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå upp och gå till Max och sa förlåt och att jag aldrig skulle lämna honom. Konstigt hur man kan få sådana verkliga känslor som hänger kvar efter att man vaknat ur drömmen.

Nu står lussebullsdegen och jäser och jag vilar ryggen i soffan tills dess att det ska bakas ut. Jag ska även sätta igång och göra mig i ordning lite smått så att jag inte bara fokuserar på degen och står här i mjukisbyxor när det är dags att åka till mammaträffen.


Få mer besökare till din blogg genom att bli medlem här http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=marschia det är gratis=)

2009-12-19 // 11:53:01
» Twins

hej =)

2009-12-19 // 11:55:43

Ha en bra dag :)

2009-12-19 // 11:59:17

Vissa drömmar är bara för konstiga:/

2009-12-19 // 12:14:27

Hej, fin blogg du har. :) Ska vi följa varandra med bloglovin?

2009-12-19 // 12:19:09

Oh.. Jobbigt med drömmar som man inte gillar.

2009-12-19 // 12:37:40

Låter som en bra/ underlig mårgon! :)

2010-01-05 // 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback