kom igen nu!

Jag har blivit inbjuden till en ungmammaträff här i stockholm. Men tydligen var det inte så många andra som vågade sig på att ge sig in i den underbara värld det är, haha.
Nej men ärligt talat. Är ni några unga mammor/gravida som bor i stockholm som känner sig manade så hojta till här i kommentarerna så fixar vi det.
Vad jag förstått så blir det kanske fika alternativt middag eller så med våra magar.




» Mona

yes, jag må tänkas vara intresserad, men då får ni sno på! 21 dagar kvar till bf :) middag låter jättetrevligt!

2009-12-15 // 13:29:31

Hej där, jag är också en ung blivande mamma i stockholm, jag skulle vara intresserad av att ses det skulle vara kul! :) jag har bf 4/2 (:

2009-12-15 // 17:14:05

Hej :)



jag är en ung mamma :)

Berätta mera för mig :)



kram Love

2009-12-16 // 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback