julkänsla

Sitter här hemma och fantiserar om julen, med kalkon, julskinka, kokt potatis, köttbullar, prinskorvar, lussebullar, hemmagjord knäck och apelsiner pyntade med nejlikor.
Allt detta skulle jag vilja göra. Jag fullkomligt älskar att hålla på i köket. Det bästa jag vet är att trixa med recept och se folk tycka om maten jag lagat. Tyvärr blir det alldeles för sällan eftersom jag äter ensam så pass ofta.
Jag vet inte hur ni är men jag avskyr att laga mat till mig själv, det är så tråkigt. Att däremot göra omständig mat med mycket arbete till Max, det är underbart.

Så ikväll när min älskade man kommer hem ska jag fråga om det finns någon möjlighet att vi kan ha en dag då vi bara gör en massa julmat och julgodis i mjukiskläder och pussas.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback