julaftonspigg!

Max hade satt klockan på tio i sju. Jag var uppe kvart i och kissade, efter det kunde jag inte somna om och när jag väl väckte Max när hans klocka ringde var jag pigg som en mört! Kanske är det för att jag har förvärkar, kanske är det för att det är julafton, vad vet jag?

Nu är vi båda två i alla fall uppe och har precis ätit frukost. Max ska gå till jobbet och jag ska mysa i täcket i en timme eller så, sedan göra mig i ordning. Jag ska möta pappa och syster vid rådmansgatan kvart över tio för att sedan gå på något slags julspel i St Adolfs (ingen aning om det är rätt) kyrka.

Känner på mig att det blir en rejäl tupplur när jag kommer hem till pappa idag, för det är inte nådigt att vara uppe klockan sju!


» Tova

Hehe, jag är också skitpigg idag. Kanske är det kroppen som börjar träna sig inför spädbarnstiden och alla tidiga morgnar, hehe :P

God jul!

2009-12-24 // 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback