huslig

Idag har jag tvättat den resterande tvätten. Alla barnkläder är i och med det tvättade. Nu ska det sållas ut bebiskläder till bb-väskan och sedan plockas in i garderoben. Ni anar inte hur surrealistiskt det är att stå och vika minimala byxor med tanken att "dessa byxor skall pryda min ännu ofödda dotters ben". De yttepytte små byxorna ska värma min dotters kropp, om allt går vägen.

Jag ska nu plocka ihop här hemma så att det blir mysigt tills mannen min kommer hem. Är det något jag älskar att göra är det att boa mig, pyssla hemma och se hur gosig lägenheten blir. Jag trivs så bra med att jag och Max har ett eget hem, som vi själva rår om.


» moa

guud så underbart det låter.

beundrar dig skarpt !

kram

2009-12-30 // 19:41:27
» Säm

har du planerar vad du ska göra på nyår?

puss

2009-12-30 // 20:06:55

Tack så mycket! :)

Jag har den också i storlek 56, min tjej va ju rätt stor när hon kom ut så hon har ju storlek 56 nu :)

När är du beräknad att få din lille då?

2009-12-30 // 20:52:42
» Säm

hehe.. Ta hand om dig så inget händer dig eller lilla bebisen som är i din mage:)

2009-12-30 // 20:54:38
» Säm

ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-12-30 // 21:02:11

ja det kan du säkert göra :)

Hon vägde 4260 när hon föddes, så hon var stor:D haha. ooh va mysigt, inte alls långt kvar ju ! Minns själv när man gick o väntade sista tiden :D hoppas allting kommer gå bra!

2009-12-30 // 21:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback