helgplanerna

Ikväll bjuder jag min Sänni på middag i form av ugnstek med potatis och sås. Sedan ska hon hjälpa mig städa lite här hemma.
Imorgon ska jag baka lussebullar på förmiddagen, och sedan klockan 15 ska jag på ungmammaträff i Gamla stan med några andra unga gravida tjejer! Det ser jag verkligen fram emot.

Sedan på söndag ska jag upp och fixa det sista här hemma och klockan 14 kommer mina tjejer. Jag ska nämligen ha min Babyshower, för att alla ska få se lägenheten och för att jag ska hinna träffa alla innan det är dags. Det kommer väl antagligen dröja innan jag lyckas träffa alla när Mini är född, så jag vill passa på nu!
Jag ska bjuda på julfika och prat, det ser jag också fram emot rejält!

Nu ska jag titta till steken i ugnen bara sedan är det bara att invänta Sannisen.


Vet inte om du fortfarande bor hemma, tänkte bara tipsa lite.

Jag och min sambo fick en lägenhet i Ösmo väldigt snabbt av Akelius (utanför nynäs precis) Tågen till stan går ofta och det är väldigt bra förbindelse trots att det ligger så off.

Så vi har en egen förstahands etta!

Du kan även leta via nynäs bostäder, nynäs är otroligt fint och har miltals lång havskust!

Kramar

2009-12-18 // 22:38:26

hej :) kan du säga vilka 2 namn som står högst upp på listan för minis namn? så spännande att veta:) kram

2009-12-18 // 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback