hej sura och glada

Nu har jag fått välbehövlig sömn. Max gick upp vid sju imorse och for till jobbet, sen somnade jag om och vaknade nu. Funderar på att börja sätta klockan för att kunna gå upp och uppdatera bloggen.
Haha. Fick nämligen en kommentar där det påpekades hur "sämst ever" min uppdatering är. Det var tydligen mycket viktigt att påpeka detta. Ja men bara för att en anonym(vad annars?) pååpekar det ska jag nu när jag är höggravid gå upp tidigt och sitta bänkad framför datorn och kasta ut onödiga inlägg om ingenting dagarna igenom, det är nog bäst så.

Åh, ironi är min bästa vän.

Idag ska jag först hjälpa min syster att göra sig fin inför ikväll, hon skall sminkas nämligen. Sedan ska jag till Vällingby och äta lunch med min Sanne.

Ikväll är det middag med älsklingen som gäller, jag har tänkt laga något extra gott och sedan köra på någon god efterrätt också. Tror ni att en kycklingcurrygryta med ris blir bra? Och till efterrrätt chokladmousse med fruktsallad?

Nu ska preggot vagga till duschen. Är det något som blivit jobbigt är dett att duscha. Det låter helt absurt men att stå upp så länge som det tar för mig att duscha när jag tvättar håret är påfrestande för fossingarna. Men det måste ju göras, jag kan ju inte se ut som en grottmänniska på självaste nyårsafton!? Nej så kan vi definitivt inte ha det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback