godmorgon i vintern!

Ute är det vitt och kallt förmodar jag, jag sitter inne och ska gå om tio minuter och mumsar på knäck som jag gjorde igår.
Idag är det julavslutning i skolan! Min sista dag som elev på Globala Gymnasiet, ni anar inte hur skönt det här ska bli, hur skönt det redan är. Känner mig så lättad och glad för att det är så gott som över. Förutom några timmar nästa termin där så är jag mammaledig, hemma med min lilla trollunge!

Världens sötaste Max ligger utsträckt över hela sängen och sover så sött. Egentligen vill jag bara krypa ner bredvid honom och trycka mig nära hans element-varma kropp!


Nu ska här avslutas gymnasiestudier, för en längre tid i alla fall, wish me luck!




Ne det kom ingen bebis i natt! Dumma Dumma förvärkar, blir Galen snart! :/.



//kram, Mia

2009-12-18 // 10:46:35
» mia

Hej har julens bästa tävling.

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

2009-12-18 // 13:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback