ger nog upp lite

Jag tror att denna blogg gör mig mer skada än väl just nu, jag får bara ångest tyvärr över att höra hur stor jag är och så.
Därför kommer uppdateringen bli sämre från och med nu, veckovis kommer jag uppdatera om de nya veckorna och vad som skett.. Men inga magbilder eller så kommer att komma upp, de kommer nog efter att lillan är ute i så fall.

Just nu känns det lättare såhär men vi får väl se. Kanske är det dumt. Men jag blir mest bara less av att ständigt få höra hur stor jag är, det räcker med att få höra det i verkliga livet istället, och att behöva se sig själv i spegeln..

mamma älskar dig..



» Sanne

Känner igen mig! Varje gång jag lagt upp bilder så har jag fått höra hur stor jag är och att jag kommer få en stor bebis. Det tar verkligen på en att få höra sånt, till och med om inte personerna menar något illa med det när dom skriver kommentarerna.

2009-12-12 // 22:33:47

Jag tycker du har en jättefin mage.... den passar dig =) Du är ju jättevacker som gravid! Skit i vad folk säger! Jag får jämt höra "åhh vilken liten mage du har" inte så kul heller att höra! Men skit samma! Kram

2009-12-12 // 23:14:53
» Fanny

Så stor är du inte! Jättevacker enligt mig :) bilderna är jättefina :)

2009-12-12 // 23:21:55

Du verkar ta stor som någonting negativt, men du måste tänka på skillnaden mellan stor-gravid och stor-fet

2009-12-12 // 23:53:04

Du är väl så stor som man brukar vara i den veckan du är? Har inte upplevt din mage som ovanligt stor. Tråkigt att du tar illa upp iaf, tror inte nån menar nåt negativt med det. De flesta tycker nog att det är en komplimang eftersom det faktiskt är nåt eftersträvansvärt som gravid. Hoppas du snart känner dig bättre =)

2009-12-13 // 00:15:17
» Tova

Mehh, det är ju FINT att vara stor! Och det är ju tack vare det fantastiska livet i din mage som du är det <3

SJälv skulle jag inte ha emot en något större mage (vissa fattar knappt att jag är gravid), man kommer ju ändå inte ha den så länge till.

Kramar

2009-12-13 // 09:33:21

Du vet att jag tycker din mage är heeelt perfekt! Du klär så fint i den. Absolut inte för stor utan alldeles perfekt Klara. Nu är det inte långt kvar innan du får sniffa på henne. Kramar

2009-12-13 // 11:30:24
» Nina

DU ÄR SUPERVACKER TJEJEN!

2009-12-13 // 22:46:46

Tycker du har otroligt fin mage och hoppas att jag har turen att få en lika fin när jag blir gravid en vacker dag. Alla tror jag mår dåligt i slutet på graviditeten och då får man faktiskt gnälla lite;) Men sen får man också tänka framåt som du säger:) Jag tror ni kommer bli jätte bra föräldrar till er lilla dotter:) Kram

2009-12-14 // 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback