genier..

Klart jag är inställd på att hon kommer sent, det har jag väl redan sagt? Den fjärde februari har jag som riktmärke, men jag kan ju för tusan fortfarande hoppas på att hon kommer lite tidigare?

Smartskaft..


» Alina

ja man får ju hoppas :D fast tror inte det :(

men både min mamma och sanne är helt inställda på att jag kommer få inatt haha

Kram Kram :)

2009-12-22 // 18:30:12
» Mona

ja, det är klart man kan! :) det gör nog de flesta när det börjar närma sig slutet, det gör jag i alla fall (2 veckor kvar idag) så jag förstår dig...dock tycker jag att kommentaren från din sida var onödigt elak. Jag uppfattade inte personens kommenar som dryg eller illa menad? alla vill en inte ont hela tiden, om du har den inställningen tror jag det blir lättare för dig mentalt :) och jag menar absolut inte någonting elakt med detta utan jag vill snarare vara till hjälp! hoppas med hela hjärtat att du förstår hur jag menar, klara! kram och god jul!

2009-12-22 // 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback