fotograferingen

Hemma nu!
Åkte hem till tjejern som skulle fota mig, en kompis kompis. En supersöt tjej som fick mig att känna mig väldigt bekväm och lugn. Förhoppningsvis blev det fina bilder!
Lägger in en länk till hennes blogg i mina länkar så kan ni gå in och kika!

Nu ska jag vila mig ett tag, inatt har jag nämligen sovit sju timmar och alla dessa timmar med extrem huvudvärk. Jag började gråta igår för att jag hade så ont, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, blev riktigt rädd. Nu börjar smärtan göra sig påmind så jag får försöka vila bort den.


Tack!



Hann lägga upp två bilder nu innan jag ska gå. En på dig mot blå väggen och en på magen bara :)

fixar de andra sen!:)

hoppas du mår bra!

kram

2009-12-12 // 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback